Bloguri gustoase si frumoase la pachet!

Azi am descoperit cateva bloguri care merita rasfoite la o pauza de masa sau la una de cafea.

Forever Love -nu inteleg niciun cuvant aici (o fi oare norvegiana?), dar imi place, imi place, imi place. Tandru, pastelat, inspirational. Recomand din suflet.

AVDELINGEN – un blog scris, la fel, intr-o limba dificila, dar cu o groaza de fotografii de interiere frumoase, aparitii din lumea designului si alte chestiute dragute, ce merg foarte bine la un ceai cu biscuiti.

Chocolate Creative – blogul unei spaniole ratacite la Londra, care a decis sa-si castige viata din design. Peripetiile ei, greutatile unui designer de textile incepator, micile momente de inspiratie – toate sunt adunate pe pagina ei colorata. Recomand.

79 Ideas – de data aceasta veti nimeri pe pagina unei bulgaroaice ratacite in Cehia. Designer graphic prin vocatie, dar nu si prin formatie, tanara si frumoasa, Radostina (asa se numeste), are un blog plin de culori, de accesorii impletite si fotografii frumoase. Textul e in engleza. In cazul in care invatati bulgra, puteti sa o prelucrati tot acolo.

Designskool – titlul le zice pe toate. Un blog despre design sub toate formele lui, cu fotografii mari, calitative si care iti lasa gura apa. In engleza.

Wallnut – iarasi un blog intr-o limba pe care sunt departe de a o cunoaste. Totusi, recomand pasionatilor de design. Fotografiile sunt suficient de graitoare.

Si pe final, Friday Morning Sun, perluta mea, peretele meu de inspiratie, unde agat tot ce imi agata ochiul. Savurati!

foto: via Petitevanou

Un gând despre „Bloguri gustoase si frumoase la pachet!

Lasă un răspuns

