Fularele mele fulare

Fulare! Asta imi place cel mai mult sa fac. Procesul este lung, meticulos. El incepe cu selectarea lanei, cu primele ochiuri, cu primele despletituri, primele atingeri de gat si obraz, pentru a simti moliciunea si caldura firelor. Apoi, odata fularul gata, ma apuc de urmatorul. Si tot asa. Pana casa e numai mici insulite de lana impletita. Aceasta a durat pana in clipa in care o fata frumoasa m-a intrebat cand am de gand sa le scot in lume, nu de alta, dar e toamna, dupa care, cum bine stim, vine si iarna. Friguroasa.

Pai iata, azi imi scot fularele in lume! Sper sa va placa. Si mai sper, ca unul din ele va pleca cu voi acasa.

to be updated…

5 gânduri despre „Fularele mele fulare

  1. Buna:) Doresc sa fac o comanda, am vrut sa expediez un email in privat, dar nu am gasit o adresa de contact pe blog (sau poate ca nu am fost atenta). Adresa mea de email se va inregistra la acest comentariu. Multumesc mult!

  2. azi vorbim despre friday knits, packaging, ciresica de pe tort si Veronica, prima clienta « Alo… BEBE!

Lasă un răspuns

