Impletind vise si saci de dormit

Cam asa arat eu seara de seara. Minus hiperbola imaginii. Ghemele mele sunt mult mai mici, andrelele mai subtiri si mai scurte. Dar, uneori visez si eu la asa materie prima. Imi imaginez cum as putea face din ea multe-multe covorase, cuverturi si…saci de dormit.

Impletitul este noua yoga. Cel mai putin conteaza ceea ce impletesti. Ideile si proiectele vin mai tarziu, odata ce iti dai seama ca din impletucirea firelor iese ceva moale, frumos, fluid si foarte – foarte aproape de sufletul tau. De cand impletesc mai serios, desi folosesc cele mai simple tehnici (deoarece cred cu sfintenie ca tot ce-i simplu e genial), am facut cele mai minunate fulare, fulare-tub si fete de perna. Acestea sunt domeniile mele. Pentru moment.

foto: art of overwhelm

foto coperta: etsy

Lasă un răspuns

