Ultima vara inainte de…

E ultima zi de vara.

O vara lunga, dificila, diversa, obositoare.

O vara in care am invatat cate ceva.

O vara in care am trecut prin frici irationale.

O vara in care mi-am invins o frica.

O vara in care am avut de infrant anxietate si angoasa in fiecare noapte cand puneam capul pe perna.

O vara in care m-am simtit tanara, curajoasa si iresponsabila.

O vara in care am intalnit oameni frumosi.

O vara in care am intalnit oameni care isi traiesc visele.

O vara in care semnele vin prin posta si cu avionul.

O vara in care am vista cu ochii deschisi.

O vara in care s-au implinit doua dorinte.

O vara in care iarasi m-am convins ca visez cu jumatate de masura si ca visele asa si se implinesc – cu jumatate de masura.

O vara in care i-am cumparat Ilincai uniforma scolara.

O vara in care mi-am vazut copilul intr-o lumina noua – lumina frumusetii.

O vara in care am inteles ca orice o posibil. Orice.

O vara in care eu pot face orice posibil. Orice.

O vara in care am incercat sa dau mai mult decat am primit.

O vara in care am inteles ca pentru a fi frumoasa am nevoie doar de mine.

O vara in care mi-am curatit dulapele si sufletul.

Ce bine e ca vara se termina azi. Deoarece mie imi place toamna. Toamna pot ruguma, incet, in ritmul frunzelor ce cad, ceea ce am inghitit o vara intreaga. Lectii, frici, vise implinite, iubiri aproape posibile, explozii nemotivate de furie, extaz si doze mici de libertate. Odata rugumate, voi face din ele depozite de hrana si le voi pastra, ca o camila, in cocoasele mele invizibile. Pentru iarna. Iar primavara…Prinavara va incepe o viata noua. O viata pe bune noua. Abia astept.

Un gând despre „Ultima vara inainte de…

  1. Iti va aduce liniste iarna asta, in care trebuie sa cauti, sa gasesti si sa acumulezi. Orice lucru are un moment potrivit. Toamna e pentru inceputul scolii Ilincai, iar primavara e potrivita pentru noile tale inceputuri…
    O viata „pe bune noua” nu se asteapta, ci se construieste – asa cum bine faci!
    Cu drag.

Lasă un răspuns

