Accesorii pentru fetitele care calatoresc (si nu numai)

Ilinca e plecata. E in vacanta bine-meritata, dupa o alta vacanta bine-meritata. Vacantele Ilincai sunt o binecuvantare pentru mine. E o perioda in care ma simt iar de 20 de ani!

Inainte de a o impacheta si urca in avion, i-am facut acest mic accesoriu. Imi place. Ii place. Iar cand ea spune primului venit ca acesta e un colier facut de mamica, inima imi creste cat un balon. Ce bine e sa ai copii care te lauda!

2 gânduri despre „Accesorii pentru fetitele care calatoresc (si nu numai)

  1. Frumoase ideea, creatia, fetita, fotografia…
    Bucura-te de aprecieri, le meriti din plin!

    Va veni si vremea cand copiii ne vor judeca – pentru ce am facut sau pentru ce nu am facut, dar puteam face. Sigur ca nu trebuie sa stam cu frica drobului de sare de pe soba, ca nu stim cum si nu putem evita toate neplacerile, ca zambetul acceptarii si caldura iubirii ne vor fi arme…

Lasă un răspuns

