In need

Uneori ceea ce vrem nu e ceea de ce avem nevoie. Eu am rezolvat aceasta dilema demult. Ma las dusa de val. Ma las in mainile fortei care stie sa conduca acest Univers asa cum o duce capul. Ea niciodata nu m-a dezamagit. Ba, mai mult, mi-a lasat timp sa rugum, sa inteleg, sa stiu ca ceea mi-am dorit cu atata patima nu era decat o iluzie. Revelatia vine pe urma. Dupa digestia greoaie, dupa mahmureala de a doua zi, dupa tona de prundis inghitita.

***

Secretul este simplu. Noi nu vom sti niciodata de ce avem nevoie. Noi ne alegem doar cu dorinte, franturi de visuri, capricii si idei imprumutate din filme si carti. Sau din viata altora.

***

Lasati-va dusi de val. Buna dimineata!

foto: google

Lasă un răspuns

