Notă: Impreuna

Cred ca n-am sa mint daca am sa spun ca nicio carte nu m-a aruncat dintr-o stare in alta, din ras la o pagina, in plans la alta, cum a facut-o „Ensemble, c’est tout” de Anana Gavalda. Sau, mai pe romaneste, „Impreuna”.

Cartea  e groasa. Iar rezumatul ce l-am citit pe coperta nu m-a incantat. Nu am inteles nimic, chiar. Totusi am luat-o, deoarece promisesem cuiva ca voi citi din Anna Gavalda. Si nu am gresit.

***

„Impreuna” m-a dat putin peste cap. A deschis in mine usi. A spalat geamuri. A curatit tevi. M-a facut sa plang si sa inteleg ca lucrurile importante sunt langa noi. Sa inteleg ca devin mai buna, mai blanda. Mai sentimentala, ar spune prietenii, care nu se pot impaca cu faptul ca inaintarea in varsta ne inmoaie.

Va recomand din tot sufletul sa cautati si sa cititi aceasta carte. A fost editata in peste 30 de tari, asadar, cred ca aveti toate sansele sa o gasiti in limba care va este mai draga. „Impreuna” se citeste usor, e plina de umor, de dragoste, de gingasie. Dar, nu va amagiti, e o carte altfel. Iar in cazul in care ati privit filmul, uitati si cititi cartea.

13 gânduri despre „Notă: Impreuna

  1. Tinetiva de carte … Nu priviti filmul .. Eu am l-am privit si am făcut o mare eroare… După ce citește cartea … Filmul e o deceptie chiar si cu Tautou ..

    • Da, eu privisem filmul mult inaine de a citi cartea, apoi, comparand, am inteles ca mai bine sa faci ori una, ori alta, altfel risti o dezamagire.

  2. Gavalda se citeste usor … Eu numesc cartile ei .. Le livre de wekeend .. Acum am terminât-„Échappée belle”.. ;)

  3. Am inceput sa citesc si mi-am dat seama ca scena cu fata prea slaba am si vazut-o ecranizata. E vb de filmul „Ensemble c’est tout” cu Audrey Tautou. Mi-a placut, mai ales ca actrita din Amelie e preferata mea.

    • Da, asa e. Filmul, insa, cum se intampla de obicei, este mai slab decat cartea :)
      Daca e sa ne conducem dupa carte, eroina trebuia sa fie mai inalta, mai deschisa la par si cu pistrui. Ei, dar astea sunt detalii :)

Lasă un răspuns

