Ah, ce-mi place!

Absolut indragostita de aceasta torbita, care e mai degraba un cos plat! Si, ah, ce-mi plac mie astfel de situatii! Am cumparat-o la una din tarabele de inghetata la o statie din centrul orasului. Erau doua. Asta si alta verde. Cica, au ramas de la chioscul de presa din apropiere, unde nu s-au vandut toate numerele unei reviste ce oferea ca bonus aceste torbe. Si, ah, ce-mi place pretul – 35 de lei!

***

Uite, un detaliu minuscul mi-a salvat, practic, ziua, care nu a fost una dintre cele mai reusite. De ce are nevoie o femeie pentru fericire? Uneori doar de o torba din paie!

Lasă un răspuns

