Ce faceam eu cu 8 ani in urma

Cu 8 ani in urma, in aceasta zi, colegii mei de facultatea sustineau teza de licenta. Eu eram mireasa. Fara diploma, insa maritata.

Casatoria noastra nu a durat mult. Exact cat sa invat eu o limba straina, sa-mi schimb viziunea asupra lumii si sa nasc o fata nemaipomenit de frumoasa, careia am reusit sa-i daruim cativa ani de experienta intr-o familie traditionala. Misiunea indeplinita, caracterul meu rebel a vrut sa-si ia revansa si s-o apuce pe alte cai. Caracterul lui, altfel dacat il descoperisem eu in primii ani de convetuire, n-a vrut sa ma impiedice. Ambii aveam vise. Ambii renuntasem la ele din confort si complezenta.Timpul suna a desteptare. Grea si dura, ca intr-o dimineata de primavara posomorata, dar cu promisiunea unei veri pline de descoperiri.

Nu regret nimic, asa cum nu am regretat cei 5 ani de facultate abandonati chiar inainte de examenele delicenta. Viata le face si le intoarce pe toate asa cum stie ea mai bine. Noua nu ne ramane decat sa prindem valul. Si sa incercam sa ne tinem pe el.

***

Facultatea am absolvit-o peste 6 ani, obtinand niste rezultate care ar fi fost mai putin evidente in 2003. Ilinca creste intr-un mediu mai putin conventional, dar la fel de iubitor ca o familie in conceptia noastra traditionala. Ea stie ca are mama si tata care o iubesc si care se inteleg bine. Desi altfel. Ilinca mai stie ca mama calatoreste uneori singura si are proiecte personale la care tine, iar tata e vesnic tanar si intotdeauan gata de o doza buna de smecherii. Degraba ea va invata ca in viata poti sa alegi, ca nimic nu e batut in cuie si ca autoritate suprema nu exista. Decat sufletul tau.

foto: arhiva personala

Lasă un răspuns

