O seara de iunie (si povestea barbatului care le intelege pe toate)

Intr-o seara de inceput de vara, plimbandu-ne la brat, de parca pregatind tabieturile ce ne vor presara anii de pensionare, eu si scumpa tanti Nastea intalnim un amic comun. Zece minute de schimbari de replici (care demostrau ca interlocutorul nostru e un fin cunoscator al sufletului femeiesc), din care 6 au fost date pe un ras sanatos, de se cutremurau teii din cartier, ne-au lasat, pe noi, cele doua femei, cu gura cascata si sprancenele ridicate a mirare, admiratie, curiozitate si putina malitie. Ce barbat trebuie sa fii pentru a putea descifra fiecare cuvant aruncat la intamplare de femeie? Cum trebuie sa gandesti, sa simti, ce trebuie sa citesti pentru a decripta atat de profund si usor micile noastre tertipuri?

***

Polemica, usoara, ca si seara de iunie ce ne insotea, n-a fost lunga si nici fierbinte. Nici eu nici ea n-am vrut sa innecam surpriza pe care ne-a oferit-o acest barbat inteligent si frumos in ceaunul discutiilor si contrazicerilor. Intrebarea insa a planat deasupra noastra inca multi metri…E gay sau nu amicul nostru? Ca de, e atat de rar sa intalnesti un barbat care sa inteleaga ceea ce vorbesti, vrei si ascunzi fara a o spune cu adevarat, incat gandul te trimite neaparat la cei doi gay din „Sex and the City” care stiau sa fie cele mai bune prietene pentru eroinele serialului.

Pastrandu-mi reputatia de snoaba, cu gesturi de aristocrata parvenita, i-am sugerat prietenei ca poate greseste, ca lipsa unei vieti personale afisate si intelegerea atat de exacta a comportamentului feminin, nu inseamna neapart o inclinatie spre dragostea mai putin in trecere pe la noi. Ea a fost de acord si nu prea.

Eu as vrea sa cred ca nu doar barbatii in fata carora n-am nicio sansa ca femeie ma pot intelege si decripta. Desi intotdeauna mi-am dorit un prieten gay (asa cum ii avea Carry si Charlotte din „Sex and the City si asa cum ii are o prietena din Amsterdam), cu care sa analizez comportamentele potentialilor iubiti, sa aleg toale si sa barfesc in voie, vreau sa cred ca sunt si barbati care imi pot fi la fel de apropiati, doar cu mica diferenta ca fata de ei nu as discuta comportamentul altor pretendenti, deoarece i-ar deranja, deoarece pentru ei eu voi fi o femeie dorita si nu doar o amica.

foto: http://www.google.com

2 gânduri despre „O seara de iunie (si povestea barbatului care le intelege pe toate)

Lasă un răspuns

