The Selby – noua mea adictie

The Selby este noua mea adictie.

***

Sunt genul de om care se plimba seara pe strazi pentru a trage cu ochiul in casele oamenilor, iar Todd Selby, fotograf de moda si interioare, este omul care imi satisface curiozitatea mea de voyerista fara ca eu sa-mi ridic fundul din fotoliu.

Acest tanar are trecere in cele mai ravnite apartamente, ateliere si bucatarii a celor mai talentati si stilati oameni. Spune un nume si Todd Selby, cu siguranta, are sau va avea fotografii din interiorul care te intereseaza.

***

Eu sunt in stare sa petrec o zi intreaga, cu ochii in ecran, trecand dintr-o camera in alta a designer-ului Kate Spade, scotocind cu ochii in fiecare coltisor din biroul icoanei stilului, Inès de la Fressange sau sa asist la prepararea panna cotta in unul dintre cele mai renumite restaurante din New-York.

***

Tom Selby a devenit Biblia mea in ale design-ului. La el gasesti tot ceea ce trebuie sa stii si sa vezi despre interioarele care conteaza. Si sa te inspiri.

foto: google/ foto coperta: philippe stacrk (google)

2 gânduri despre „The Selby – noua mea adictie

    • tare as vrea sa pot sa-ti raspund la intrebare? sau, cel putin, sa ma simt ofenstata, deoarece tu poti crede ca eu m-am vandut acestui capitalist :)

Lasă un răspuns

