Viata la tara vazuta de Ilinca

Vacanta la tara o bucura intotdeauna pe Ilinca. Unde mai poti tine in brate doi catei odata? Sau un catel si un motan? Unde mai poti fi lins de vaca si unde mai poti suge biberonul vitelului? Am lasat-o sa faca ce-a vrut, desi am strigat de vreo doua- trei ori, asa, de forma, sa nu creada gazdele ca nu e niciun fel de lege in familia noastra.

***

Cineva mi-a spus ca ar trebui s-o duc sa-i fac teste sa vad daca nu a inhatat vreun parazit. Poate e un sfat cu cap, eu, insa, nu ma grabesc sa spulber magia celor 3 zile pline de papadii, sanacadele, mierea-ursului, miros de vaca, lapte acru, cozonaci si multa, multa iarba pe care am pasit ambele cu talpile goale.

5 gânduri despre „Viata la tara vazuta de Ilinca

Lasă un răspuns

