Notă: Ajun de Pasti

Imi turnam, dimineata, apa in pahar. Ilinca a sarit ca arsa.

-Azi nu se maninca si nu se bea! Doamna Lidia (educatoarea) a spus sa le transmitem parintilor.

-Mmmm, asta de ce, ma rog?

-De aceea ca azi a murit Isus Hristos. Asa a spus Doamna Lidia…Nu manca, mama!

Rebela din mine s-a trezit. Mi-am umplut paharul, am aruncat in el o felie de lamaie, mi-am taiat fructe intr-un bol si am turnat peste ele jumate de pachet de iaurt. Ilinca a iesit din casa nedumerita. Mamica nu asculta de Doamna Lidia.

3 gânduri despre „Notă: Ajun de Pasti

    • Iti multumesc, Isis! Am avut un Paste frumos. Frumos de linistit. De fapt, cuvantul cheie este „avut”. Anul trecut am fost privata de aceasta bucurie.

Lasă un răspuns

