The Easter Bunny’s dead, baby, The Easter Bunny’s dead…

Azi dimineata, inainte de a iesi din casa, Ilinca a aruncat manusa.

-Mamica, da Iespurasul cand vine?

-Hmmmm, duminica in zori de zi…

Am inchis usa, vizualizand deja o lista de eventuale daruri de Pasti. Rezultatul a fost nul. Haine, care traditional se daruiesc in acea zi, nu-i iau, ca am facut deja o comanda pe La Redoute, jucarii are cat tine casa, carti – si mai multe, cosmetice – nu vreau, rechizite – nu mai avem loc unde sa le punem…

***

In fine, poate a venit timpul sa-i spun Ilincai ca nu exista Iepurasul de Pasti? Iar Mos Craciun nu este decat un personaj colectiv, alimentat de veniturile mamei, tatei, bunicai si unchiului? Si ca Sfantul Nicolae e mai sarac in daruri, deoarece pastram banii pentru Craciunul care urmeaza?

***

Cand e timpul sa punem cartile pe masa? Sau e mai bine sa asteptam sa ne deconspire copiii, in toiul unei rebeliuni impotriva Iepurelui care a fost neinspirat?

8 gânduri despre „The Easter Bunny’s dead, baby, The Easter Bunny’s dead…

  1. daca ii spui adevarul asta nu inseamna ca nu trebuie sa va faceti cadouri cat de simbolice nu ar fi, de acord cu tanti Nastea ca e mai bine sa creada in minuni, si totusi daca afla pentru ca va afla oricum sa vrea sa se bucure de sarbatoare, care e si ea simbolica. Eu as opta pt varsta ei pentru jucarii gen maini de aur, de exemplu un set de margeluse cu flori, perlute pe care sa le aranjeze ea cum vrea si sa-si faca colier, bratara si margele, ei si mamicai… o! sau un set de figurine de la tema religiei pana la eroi din poveste pe care sa le coloreaza ea singura si le lasa o zi la soare, iar a doua zi sunt ca niste sticle de vitrage pe care poate sa le foloseasca ca decor oriunde :)

  2. Nu cred ca-i bine sa-i spui adevarul despre iepuras sau mos craciun. eu sunt de parere ca este bine pentru micuti sa creada in minuni, credinta ca minunile se intampla ma ajuta toata viata si cel mai important ca toate dorintele pe care mi le pun in noaptea de revelion se intampla. Poate anume acestei increderi de ale mele ca minunile exista. iti sugerez o idee de cadou, eu apropo tot asta o sa-i iau Deliei – o sa-i iau biblia pentru copii. Chiar daca nu sunt o persoana bisericoasa, eu zic ca-i bine cand copilul are notiuni generale despre biblie. Eu la randul meu initial am citit biblia pentru copii si foarte multe invataminte am tras de acolo.

    • Tanti Nastea, nota 10 pentru idee! Nici eu nu sunt religioasa, dar ilinca e influientata de gradinita unde acum se vb mult despre Isus. Deci, Biblia pentru copii sa fie, mai ales acum, cand poate citi.
      Dar unde sa o caut? In orice librarie?

  3. Poate ii faci cadou un ou de ciocolata si atit,cum se practica in Europa?suficient dupa mine;)si dispare si nevoia de a deconspira…sau poate ii explici partea religioasa a Pastelui?

Lasă un răspuns

