Copacul din casa mea

Mare bucurie in casa noastra! Creanga pe care am gasit-o sambata dimineata, intr-o plimbare prin cenrtu, a inceput sa dea frunze. Din pacate, nu stiu ce specie de copac este, insa pot sa va spun cu certitudine ca e unul foarte frumos. Coaja este de nuanta rosietica, toate ramurile sunt plasate uniform, de parca au fost facute de mana unui om. Desi, iata o dovada ca natura e mai talentata si mai desteapta decat noi.

Impresionata de noua viata care se intampla in apartamentul meu, i-am administrat crengii o „cataplasma” cu apa la locul in care a fost taiata. Am copac!

3 gânduri despre „Copacul din casa mea

Lasă un răspuns

