Into the flowers

Fac incercari disperate de a gasi un punct cu soare. In culori, obiecte, lumina. Azi am dat de aceste accesorii minunate, care s-ar privi foarte bine pe picioarele tinerelor femei.

***

Astept ziua cand voi lasa acasa, in fata usii, cizmele de cauciuc si voi incalta balerinii mei galbeni, comandati din catalogul La Redoute (am descoperit si eu cumparaturile on-line). Acum ma gandesc ca ei ar merita o pereche de floricele. Sau doua. Una verde si alta albastra.

***

Cea care face aceste accesorii taaaare fetesti, este mamica a trei copii mici si, cred, dragalasi. Nu in zadar s-a lansat in hand-made de dragul ceor doua fetite, care trebuiau sa poarte cele mai deosebite bentite si agrafe.

sursa: http://www.etsy.com

Un gând despre „Into the flowers

  1. Eu cred ca poti gasi o metoda prin care sa aplici balerinilor cate floricele vrei, inlocuindu-le cu altele apoi, dupa dorinta. Esti inventiva, sigur gasesti tu ceva. Rasfata-te, meriti!

Lasă un răspuns

