Mama paine coace…

Iata, iata painea mea! Am copt prima data in viata o paine si 8 chifle si sunt foarte fericita! Desi mama se uita chioras si neincrezator la ingrediente si la faptul ca nu am framantat aluatul, mi-a reusit! Si vreau sa spun ca gustul e unul foarte …mmm…gustos!

***

Reteta este de aici. Doar ca eu am inclocuit faina alba cu faina integrala si am adaugat un pumn de seminte de susan si in. Painea mea nu a crescut asa cum ma asteptam, dar presupun ca e de vina faina integrala. Cand era aproape gata, am uns painea si chiflele cu ulei de masline (as fi preferat ulei de susan, dar s-a terminat), ceea ce a le-a dat un gust aparte.

***

Acum micul meu dejun perfect este o cafea, o felie groasa de paine facuta de mine, unsa cu unt, presarata cu sare sau, pentru diversitate, cu dulceata de capsuni si o revista interesanta.

4 gânduri despre „Mama paine coace…

    • Seminte de in poti gasi la farmacie, se vnde in acelseasi pachete in care se vand plantele medicinale. Le mai poti gasi si la magazinul Nr.1, in sectia in care se vind fele de fel de cereale, zahar, etc., la Fidesco tot gasesti, langa Fructe…

Lasă un răspuns

