La dolce vita

Sa nu treci niciodata pe langa o lada de gunoi, fara a-i arunca o privire „patrunzatoare”! (asta e una din frazele mele „de capatai”). Lasand gluma la o parte, tomberoanele, lazile de gunoi, zonele special amenajate pentru colectarea deseurilor sunt izvoare nesecate de obiecte interesante, carti, discuri, placi de vinil si alte elemente de decor etc.

Aceste doua pungi, cusute din resturi de stofa, le-am gasit aseara, langa un tomberon, aranjate frumusel pe jos, de parca erau in asteptarea unui stapan mai atent. In astfel de situatii, cand depistez un lucru pe placul meu, inima imi bate mai tare, capul mi se invarteste nitel si simt euforia unui om indragostit.

***

Intr-o zi cu soare, voi inventariza si voi fotografia toate comorile pe care le-am cules din strada. Aceste obiecte, devenite inutile pentru cineva, si-au gasit un loc bine meritat in viata mea. Din colectie, vor lipsi, cu parere de rau, cateva piese de mobilier din lemn de stejar, marmora alba, fier forjat si sticla, gasite pe timpuri langa tomberoanele elvetiene.

Pacat, cu ele as fi putut demonstra cel mai bine teoria mea, conform careia nu ai nevoie de multi bani pentru a trai frumos. Trebuie doar sa fii cu ochii-n patru.

Foto: Victoria Varzari

2 gânduri despre „La dolce vita

  1. Libelula « Alo… BEBE!

Lasă un răspuns

