Preagatirea de lupta

Niciodata n-am sa ma satur sa spun ca o dimineata perfecta de sambata se intampla afara.

***

Eu mi-am petrecut dimineata la Piata Centrala. Imi plac culorile si diversitatea de acolo. Primavara, insa, piata devine si mai atragatoare. E ca un magazin de bomboane pentru copii. Atatea plante, flori, copacei. Sunt dornica sa le cunosc pe toate, sa le cumpar pe toate si nu ma pot decide cine va pleca data asta cu mine  acasa.

***

In cele din urma, mi-am umplut torbita cu multe pachetele de seminte de ierburi aromatice, cateva unelte, un sac de seminte de iarba „verde”, ghiveciuri temporare si rasaduri. Totul este pregatit si asteapta sa fie sadit in fata blocului. Si nu numai!

Tin foarte mult s-o implic si pe Ilinca in astfel de activitati. Ea este un copil al epocii. Cu playstation, notebook, televizor si casti in urechi. Incerc sa inventez cate ceva nou in fiecare week-end, pentru a-i rapi, cel putin, cateva minute de atentie din sirul de ore in care ea face ce-i pofteste inima.

Ilinca asteapta cu nerabdare clipa in care vom iesi afara sa sapam si sa plantam ceea ce am pregatit azi cu atata grija.

Voi ce saditi in fata casei?

Un gând despre „Preagatirea de lupta

  1. Sămânţa de succes « Tabakera

Lasă un răspuns

