Altfel de jucarii

Desenele copiilor sunt o tema aparte pentru mine. Pe ale Ilincai le adun religios si le pastrez in mape de plastic. Le-as anina pe toate pe pereti, le-as inrama pe toate, le-as scana pe toate si, daca as sti cum, le-as multiplica pe panza si as coase din aceasta materie prima genti, fuste si jachete.

Insa, nu am facut inca nimic din cele enumerate mai sus. Astept sa am casa mea, peretii mei, tehnica necesara pentru eventuale imprimari pe panza, masina de cusut etc. Viata e lunga. Uneori. Si multe pot fi facute.

***

Creatie Lizette Greco via http://www.craftzine.com

Lizette Greco, a asteptat cat a asteptat, si a lansat o linie de jucarii extraordinare. Aceasta mamica ingenioasa a rezolvat cateva probleme dintr-o singura lovitura (sau cusatura?): a valorificat creatia copiilor, le-a gasit ocupatie si a castigat bani (pe seama lor?)

Intrati pe pagina sa de pe Flikr si vedeti ce animale exista in imaginatia copiilor si cum poti castiga bani exploatand, intr-un mod foarte creativ, munca odorasilor.

2 gânduri despre „Altfel de jucarii

  1. Am doua bibliorafturi in care am pastrat desenele baietilor. Dupa ce le-am perforat, le-am indosariat pe fiecare in parte si le pastrez cu sfintenie. Mai am inca doua in care pastrez cu mare grija, la fel de aranjate, fiecare obiect pe care ei l-au realizat cu propriile manute, la gradinita sau in primii ani de scoala: margele din paste fainoase colorate, martisoare, felicitari, diverse alte surprize. Data viitoare le pun in masina, vin cu ele si ti le arat, Diana! ;)

    Am primit. Am raspuns.

    • si parintii mei au pastrat pe undeva lucrarile facute de mine si de fratele meu. acum ma uit la ele si ma apuca rasul. nici nu pot crede cat am crescut :)

Lasă un răspuns

