Lecturi matinale

Cand Ilinca a aparut in viata mea, programul mi s-a dat un pic peste cap. De fapt, de aia si facem copii…pentru o schimbare. Din clipa in care am intrat cu ea prin usa apartamentului, am simtit pe propria piele ce inseamna sa ai si copil si IQ pozitiv. In prima seara chiar, mi-am promis, nu, AM JURAT, cu mina pe inima, ca in fiecare zi voi citi, cel putin 10 minute!

E poate unica promisune pe care reusesc s-o respect.

***

Sunt curioasa sa aflu cat de des citesc alte mamici? Insa, cel mai mult, vreau sa stiu ce citesc colegele mele „de suferinta”?

***

Eu, de exemplu, intotdeauna citesc cateva carti odata. Asta inseamna ca una o citesc in  bucatarie, in timpul micului dejun, alta seara inainte de culcare, a treia …mmm, in locul magic al fiecarui om. Cartea pe care o estimez a fi cea mai interesanta dintre toate – o port in geanta.

***

Acum port cu mine „Junky” de William S. Burroughs. Cartea este destul de captivanta. Burroughs descrie viata sa, de drogat american, in perioada de dupa al Doilea Razboi Mondial. De la el am aflat cum se injecteaza morfina, care e diferenta de senzatii dupa o doza de heroina sau un joint, prin ce se deosebesc hotii de buzunare din SUA de cei din Mexic, cum se dezintoxifica un drogat si de cate ori o face in viata lui, relativ scurta.

Stilul este documentar, textul clar, fara dramatisme si patetisme. Imi place, dar nu este  o carte ce ma extaziaza.

3 gânduri despre „Lecturi matinale

  1. Va rog sa imi spuneti daca doriti de unde ai luat cartea? O caut de foarte multa vreme si o vreau neeaparat, sau doriti sa o vindeti cumva?? Va rog anuntati-ma!!

Lasă un răspuns

