Macelarie in stil Barbie

Nu-mi place papusa Barbie si toate derivatele ei. Ilinca, insa, din pacate, e de alta parere. Cineva mi-a spus ca e normal ca fiecare fetita sa treaca printr-o perioada rozo-printesa in viata, din aceasta cauza mi-am spus ca e mai bine s-o trecem acum, impreuna, decat pe la varsta de 15 ani, fiecare inchisa in camera sa, cand doar iesirile saptamanale la psihanalitic ne vor uni.

***

Ei, eu oricum imi permit, pe ascunzis, sa caut materiale compromitatoare la adresa papusii-perfecto-perverse. Din fericire, nu sunt unicul om care ar pune aceasta „frmusata” in puscarie pe viata pentru papusoucidere cu premeditare. Fotografa Mariel Clayton, a descoperit adevarata fata acestei minuni oxigenate, pe nume Barbie.

ATENTIE! Continutul acestor fotografii sunt destinate, in exclusivitate, parintilor. Mamicilor cu inima slaba si nervii sensibili nu le este indicat sa le priveasca. Exemplele aduse aici nu sunt cele mai dure.

Lasă un răspuns

