Verde si galben

verde

galben

La noi in casa a aparut un joc nou. Jocul de-a varicela. Ilinca, de doua zile deja, de dimineata pana seara, isi numara bubitele. De fiecare data cand descopera una noua, exclama cu importanta „Iata, inca una!’. Apoi, ia bastonasul cu varful de vata, il baga in sticluta cu verde de briliant si isi coloreaza fiecare vezicula, ca pe un trofeu.

Boala a aparut de nicaieri. Adusa de vant, ca nu in zadar i se mai spune „varsta de vant” sau „vitreanca”. Primele simptome au aparut chiar in noaptea de dupa vaccinare si le-am confundat cu efectele secundare ale DTP-ului: febra, dureri de cap si de burta, voma.

***

Boala poate fi si distractiva uneori. Noi avem deja o lista de asteptare de parinti care vor sa-si aduca odorasii „sa contacteze cu Ilinca”. Sunt si eu undeva pe aceasta lista! Nu am avut inca varicela. Cat am fost mica, mama m-a purtat pe la divresi copii care „boleau”, eu, insa, am fost mai tare decat batalioanele de bube verzi. Acum stau si tremur. Parca n-as vrea sa ma trezesc peste noapte cu zeci de vezicule pline de lichid, care asteapta sa se sparga si sa-mi transforme zilele intr-in mic calvar.

Un gând despre „Verde si galben

  1. Uh,ce nasol.Tare sper sa treaca boala pe linga tine si de data asta ca greu trece la maturi.Fiul meu tot a inhatat-o anul trecut de la gradinita si a trecut relativ usor cu exceptia ca la vreo saptamina i-a transmis estafeta sotului si cumnatei.Sotul meu era sigur ca a avut-o in copilarie,asa zicea soacra-mea dar cred ca nu a mai avut-o sau a fost o forma foarte usoara.La anii lui a trecut mai greu,insa fara consecinte grave pina la urma.
    Bafta!

Lasă un răspuns

