oameni

Cineva mi-a spus ca suntem suma alegerilor pe care le facem. Eu as spune ca suntem suma oamenilor pe care ii intalnim si acceptam in viata noastra.

Ultimul an a fost unul bogat in oameni. Buni, slabi de fire, inspirati, puternici, ranchiunosi, deschisi, invidiosi. Am avut de toate. Dar, mai cu seama, am cunoscut oameni frumosi, oameni care si-au facut drum spre mine, spre inima mea, oameni care au parcurs sute sau mii de kilometri pentru a ma cunoaste. Desi nu sunt decat o fiinta care merita exact ce merita celelate 6 miliarde de fiinte de pe glob.

In clipa asta stiu ca indiferent de alegerea pe care o voi face, ea va fi cea buna. De aceea ca am de la cine invata.

2 gânduri despre „oameni

  1. de acord despre suma oamenilor pe care ii intalnim, ei bat drumul spre tine sau/si tu bati drumul spre ei. Uneori fara sa ne dam seama. Mai e ceva, uneori luam si privim oamenii din jur ca o imagine obligatorie, alteori uitam despre niste oameni buni prin trecere pe drumul nostru. se mai intampla ca prea mult atragem atentie la oameni care trec pe alte drumuri si nu au treaba cu tine. E bine sa te recapitulez in felul in care ai facut-o tu :)

Lasă un răspuns

