Amintiri din copilărie sau de ce am plâns azi în hohote

tanti Nastea

Azi i-am văzut pe părinţii mei tineri, frumoşi, fericiţi… Am înţeles că, deşi fizic seamăn foarte mult cu tata, sunt, de fapt, copia mamei şi fratele meu, care are ochii şi buzele mamei, este copia lui tata.

L-am văzut pe tatăl meu… care nu mai este… Mi-am dat seama că foarte curând voi avea vârsta la care el a plecat de printre noi. Abia acum realizez cât de tânăr a fost. Oare ce-l face pe om să fie atât de disperat încât inima să nu-i mai reziste şi într-o zi…

L-am văzut azi tânăr, parcă sfios şi un pic nesigur… nu de decizia pe care a luat-o, ci de fericirea pe care a căpătat-o. Parcă nu-i venea a crede că tot ce i se întâmplă este adevărat. Apoi, mă uitam în ochii mamei. Avea aceeaşi expresie pe care am avut-o eu în ziua nunţii mele: mirată, tremurătoare şi undeva uşurată :) că uite na… s-a măritat :)

Părinţii mei s-au iubit foarte mult. Nu i-am văzut niciodată certându-se, poate aşa mai fârnâiau şi ei pe alocuri, ca nişte aricei, dar fârnăiala nu dura niciodată mai mult de 10 minute, după care urma o fornăială plăcută în dormitor :)

Am avut parte de o copilărie FOARTE fericită şi le mulţumesc părinţilor că mi-au dat un exemplu cât de frumos posibil. Mă întreb de ce Dumnezeu l-a luat pe tata, iar mamei aşa şi nu i-a fost dat să-l înlocuiască. De ce iubirea lor a trebuit să fie întreruptă atât de brusc… Dar sunt sigură că cerul ştie toate răspunsurile. Poate întreruptă la cel mai interesant moment, povestea lor rămâne veşnică. Uneori lucrurile care nu se duc până la capăt au cel mai frumos capăt posibil.

Un gând despre „Amintiri din copilărie sau de ce am plâns azi în hohote

Lasă un răspuns

