Neverosimil, dar adevarat!

De cativa ani incerc sa dezleg misterul batranetii fara batranete. Vreau sa traiesc mult si bine. Si dupa ceva lectura, cautare, exemple din viata reala, observatii, am ajuns la o singura si simpla concluzie: numai pasiunea fata de ceva iti poate lungi viata. Atat timp cat stii ca ai pentru ce te trezi dimineata, atat timp cat nu numeri orele pe care ti le-a lasat Dumnezeu si orice clipa o umpli cu ceva frumos, atat timp esti viu. 50, 60, 75, 80, 85, 100 de ani.

***

Ieri am gasit inca o dovada teoriei mele. Eram atat de entuziasmata si excitata, incat vroiam sa povesesc tuturor despre descoperirea mea. Am asteptat insa o noapte. Pentru a digera toata portia de hrana spirituala inghitita odata cu acest articol.

Bucurati-va prieteni. Viata poate avea gust. Si dupa 80!

Lasă un răspuns

