SEX?

A venit si intrebarea asta!!! Acum seara, in urma audierii unui cantec criminal, in care apare cuvantul sexy.

-Mamica, de ce-i asta sex?

-Mmmmm…asta e ceea ce te face diferita de baieti. Tu esti de sex feminin, Nikita e de sex masculin…

-Si inca?…

-…inca? Aaaa….oamenii mari mai numesc sex ceea ce voi, copiii, numiti bizulica, pasarica, zezeta, cocosel, surubel…

Si inca?

-Ce inca? …inca nu stiu…am sa-ti explic cand ai sa cresti putin mai mare.

-Hai te rog, hai te rog! …TE ROG!!!

-Ilinca, vezi tu…cand doi oameni mari se intalnesc si se iubesc, ei fac sex (mda…vorbesc si eu insami nu pot sa cred cat de tare m-am indepartat de valori, in orice caz- sufletul copilului trebuie salvat!)

-Mamica, nu inteleg! Sex e atunci cand doi oameni isi fac cunostinta?

-Hm…nu chiar.

-Aaa, asta e atunci cand ei se saruta?

-Da, da, Ilinca- cand se saruta! Ai dreptate!

Ufff, de data asta am trecut destul de usurel testul!

4 gânduri despre „SEX?

  1. Dupa asta, va afla de pe strada ca din sex se nasc copii si va refuza sa se sarute.
    Pe mine mama tot ma alimenta cu povesti „cand vei creste mare”. Asta ma facea doar mai curioasa. Am aflat de la vara-mea. Imi desenam toate caietele cu mamici si tatici care fac copii. Le ascundeam de frica sa nu le gaseasca mama. Oare de ce un proces normal, firesc omului, tre sa devina secret suprem pentru un copil? Oare inca ne sta intiparit acolo in minte ca sexul e cand faci prostii?

    • sper ca nu…am incercat sa-i transmit ca e ceva firesc…insa, nu prea stiu cum sa-i explic exact, pe ea o intereseaza procesul :)

  2. Cred ca e mai bine ca parintii sa le explice copiilor anumite aspecte, decat sa le afle mai apoi de pe strada sau din surse care vor deforma realitatea sau o vor face prea explicita – intr-un mod daunator.

    Nu sunt de acord cu ”barza te-a adus”, prefer sinceritatea – copiii nu trebuie luati de prosti :D Daca noua ni se par anumite discutii… tabu, sau dificile, ei nu le considera asa si nu ar trebui sa ne fie rusine sa vorbim despre unele lucruri – care de altfel sunt destul de naturale.

    Am scris si eu candva o discutie intre un tatic si fetita lui – desi discutia e una imaginara, ea are multe elemente ce pentru mine sunt reale :)

    http://ioanstoenica.wordpress.com/2009/10/20/a-venit-barza/

  3. vesel :) eu i-am delegat sotului discutia despre sex, sa vorbeasca ca intre barbati. cand era mai mic, odorul ma intreba de unde vin copiii, la ce-i raspundeam „din dragoste”. deocamdata informatie suplimentara nu ne-a fost solicitata, dar banuiesc ca el stie mai multe decat credem noi. cand privim „friends”, la glumele legate de sex rade de parca intelege exact ce se are in vedere :) ma blochez doar cand intreaba „what’s a condom?” (tot din cauza la friends). un raspuns mai bun decat „asta-i ceva pentru adulti” nu am gasit.

Lasă un răspuns

