Have a Cuppa Tea

Demult purtam in cap ideea de a face gradini minuscule in cesti de ceai si de cafea. Am amanat din diverse motive. Ba nu gaseam cani potrivite, ba nu gaseam puieti micuti si care s-ar privi bine intr-un spatiu atat de mic. Din start mi-am zis ca vesela trebuie sa fie vintage si ideal ar fi sa gasesc cani de pe timpul cand eram copil, din cele simple, cu flori colorate desenate pe fundal alb. Mare mi-a fost surpriza cand nu am gasit nimic acasa. Si nici prietenii nu m-au putut ajuta! Unde sunt canile copilariei noastre, oameni buni?

Lasă un răspuns

