Verde!

AccentsandPetals

Beach Cove Jewlery

balmasque

baymut

baymut

Clippie Depot

Primavara asta am descoperit verdele. Si-mi place! Verde crud, verde spalacit, verde-feriga, verde-brotaciu, verde-masliniu, verde-sticla de sampanie de pe timpul Uniunii Sovietice…eu am o lista de nuante de verde.

***

Cineva spunea ca verdele nu „m-ar prinde bine”. Nu stiu, nu am haine verzi. Si pentru ca vreau ca ciorapii in care pun banii sa ramana uitati in fundul sifonierului, ma voi multumi cu verdele virtual, cu verdele din visurile mele si cu verdele lanei pe care o transform acum in ceva ce va fi daruit cuiva anume. Dar despre asta marti…

***

PS: toate fotografiile sunt de pe http://www.etsy.com

5 gânduri despre „Verde!

  1. Cristina, ca sa vezi abia dupa ce am postat aceste fotografii, mi-am amintit ca de fapt, ieri se „purta verde”. Ce coincidenta fericita :)

  2. Esti in unison cu Universul azi:))…Ziua „Verdelui”pentru toti irlandezii din lume corespunde cu dorinta ta de ati „inverzi” viata.Sau poate nu e intimplator?!

Lasă un răspuns

