Primavara

primavara

primavaraaaaa

Azi am dat frau liber geniului meu creator si i-am facut Ilincai o coronita pentru matineul de primavara, care va avea loc maine.

Ilinca e lalea. Lalea roz. Rochie care sa aduca, cel putin de departe, a lalea nu am gasit. De aceea i-am luat una simpla, adica roz, cu dantelute, floricele, din sifon si atlas.

Sper ca acest cuib de primavara de pe capul ei sa nu cada la prima aparitie pe scena. In orice caz, cred ca Ilinca va produce senzatie printre rindurile spectatorilor. Da, ati ghicit, m-am inspirat din Lady Gaga!

4 gânduri despre „Primavara

Lasă un răspuns

