February mood

February mood
February mood

Ultima mea „lucrare”. Facuta seara inainte de culcare, pe parcursul unei saptamani. Lana galbena+lana gri, ambele gasite pe la pietele second-hand. Ah, si doi nasturi, mostenire de la bunica, care era croitoreasa. Fericita posesoare a acestui „February mood” a devenit Alexandra.

2 gânduri despre „February mood

  1. Mi-a placut foarte mult acest February mood. M-am inspirat si eu si am rugat-o pe mama sa-mi faca si mie unul. Abia astept sa-l termine…
    In afara de asta, citesc cu mare placere toate postarile, in special cele ce trateaza de educatia copiilor. Foarte frumos!

Lasă un răspuns

