Cum e sa fii mare si sa ai ochi de copil

Maja Linberg

Maja Lindberg

Eu mai cumpar carti pentru doar a ma uita in ele. Asa cum face un copil, care ignora textul si soarbe cu ochii fiecare detaliu din desen. Sunt o impatimita a ilustratiilor din cartile pentru copii. Mi-am dezvoltat deja gusturile mele proprii, foarte speciale in materie de grafica pentru copii, am exigente, sunt lucruri care ma irita, care ma incanta si care ma fac sa-mi pierd vederea si, uneori, banii.

***

Ieri am descoperit o femeie care imi place din cateva motive. Ea este ilustratoare, ea este suedeza, ea este o mama destul de relaxata, ea deseneaza cele mai simpatice fetite pe care le-am vazut vreodata. Ea se numeste Maja Lindberg si locuieste in Lomma, o comuna din Sudul Suediei. Maja Linberg inca nu a ilustrat carti, dar si-o doreste foarte mult. Pai iata, chiar daca nu cunosc suedeza, in clipa in care pe piata va aparea o carte pentru copii ilustrata de ea, voi face neapart rost de ea.

Maja Lindberg

Maja Lindberg

2 gânduri despre „Cum e sa fii mare si sa ai ochi de copil

  1. draga Isis, ma consider un om cu lecturi foarte diverse si bogate, dar trebuie sa recunosc, cu cea mai mare rusine, ca nu am citit Micul Print. Promit sa cumpar cartea, cat de curand!

  2. Ai citit „Micul print” de Antoine de Saint-Exupery? E cartea mea de capatai. Daca da, reciteste-o, stii ca merita. Daca nu, citeste-o cat mai repede! E lumea intreaga, vazuta de un om mare prin ochi de copil…

Lasă un răspuns

