NU VREAU SĂ FIU S…Ă SAU S…A DIN MINE VORBEŞTE

Anastasia Radu, un colaborator pretios si o colega draga

Nu pot să fiu stervă. Când stau şi mă gândesc de câte ori am auzit expresia „nu există „nu pot”, există „nu vreau””… într-adevăr ajung la concluzia că de fapt NU VREAU să fiu stervă. Aseară mă uitam cu bunica mea la un show televizat. Bunica mea – femeie trecută prin viaţă, cu un bagaj destul de vast de cunoştinţe şi o înţelepciune călită de anii grei pe care-i are în spate – urmărind prezentatoarea, îmi spune: „Uite o femeie suficient de guralivă, suficient de obraznică, suficient de şmecheră, suficient de agresivă, suficient de încrezută în sine ca lumea s-o creadă o femeie de succes. Şi tot nu mi-e dragă”. Uitându-mă la ea, mi-am dat seama că nu vreau să fiu „femeie de succes”. Nu vreau să fiu înconjurată de lachei pe fundalul cărora să strălucesc (fiindcă numai aşa pot străluci), nu vreau să iubesc oamenii numai pentru că îmi trebuie ceva de la ei, nu vreau să mă plâng că cei alături de care lucrez mă consideră o bestie (pentru că în fond aşa şi sunt), nu vreau să fiu judecată, adorată, nici măcar discutată. Eu vreau să-mi păstrez rămăşiţele de corectitudine, eu vreau să rămân iubită de puţinii care cred eu că mă iubesc şi vreau să pot iubi şi vedea partea luminoasă în oameni, cel mai important însă este că VREAU SĂ RĂMÂN EU ÎNSĂMI, să nu-mi mucegăiască identitatea. Şi totuşi undeva în adâncul sufletului am un viermişor alb (alias invidia albă) care mă roade, undeva în adâncul sufletului vanitatea mea jignită plânge cu lacrimi de crocodil şi îşi muşcă coatele de dorul reflectoarelor, undeva mucegaiul deja a pătruns în sufletul meu şi-mi dau seama că deja nu mai sunt corectă cu mine însămi, şi eul meu îmi strigă „LAŞO!, te laşi bătută prea uşor”! Dar în viaţă trebuie să ştii să pierzi, să simţi momentul când trebuie să pleci şi eu prefer mlaştina mea, unde cântă broaşte şi cresc nuferi, unde nu-s reflectoare, microfoane, regizori, camere şi în afară de mine nu mă aude nimeni.
P.S. Cum crezi, mai am şanse să devin femeie de succes? ;)

NOTA BENE: Anastasia sau tanti Nastea, cum cica e cunoscuta in lumea mare, este o scumpa colega de-a mea. Dupa 5 ani de adoratie comuna pentru proful nostru de Stilistica si Semiotica, dupa alti 7 ani de drumuri foarte diferite in viata, tanti Nastea a venit in colectivul nostru. Uh, ce ideinic! In fine, Anastasia va fi oaspete (sper des) pe blog. Tanti Nastea va scrie despre taote si, mai ales, despre viata femeii, dar nu din punctul meu de vedere (cuminte-ideinic) Bine ai venit, tanti Nastea!

PENTRU CITITORII DIN ROMANIA: STERVA = FEMEIE CU NARAV, FEMEIE CARE STIE CE VREA SAU „BITCH” :)

6 gânduri despre „NU VREAU SĂ FIU S…Ă SAU S…A DIN MINE VORBEŞTE

  1. S.O.S « Alo… BEBE!

Lasă un răspuns

