Fire de lana

Cred ca nu e noutate pentru cei care trec pe aici, ca imi place sa impletesc. Nu sunt o mare mesterita, dar fiecare lucru il fac cu mare drag si, odata ternminat, ma mananca palmele sa incep urmatorul.

Eu nu stiu sa impletesc complicat, cu numarare de ochiuri si descifrare de scheme. Imi place sa impletesc simplu, „unul pe dos-unul pe fata”, sa utilizez aproape in exclusivitate lana si, pana adineaori, imi era greu sa trec peste dragostea mea maniacala pentru culoarea gri.

***

Mica bereta (www.esencia.dk)

Am descoperit astazi un duo fantastic si cat se poate de exotic. Este vorba despre doua mamici, una originara din Peru, iar cealalta din Japonia, care s-au intalnit in Danemarca si au creat unul dintre cele mai simpatice brand-uri pentru copii.

Esencia este intruchiparea visului meu de lana. Imaginati-va o colectie intreaga de haine si accesorii pentru micuti, din lana alpaca si toate in nuante de gri! Plus ca produsele celor de la Esencia sunt ecologic pure, materia prima fiind achizitionata din Peru si Bolivia, urmand principiul „fair trade”.

***

Cand am sa cresc mare, imi voi face si eu un brandulet, exact ca fetele de la Esencia.

2 gânduri despre „Fire de lana

Lasă un răspuns

