Miros de primavara

Primii matisori 2011

Fular-tub de culoare primaverii

Pentru mine, primul semn al primaverii sunt pasarile. Le-am auzit cum canta la geamul meu acum 2 saptamani. In aceeasi zi am iesit in pauza de masa sa ma plimb prin piata, sa cumpar fructe si legume si sa simt cum primavara da buzna peste noi, fara macar sa ne intrebe daca suntem gata pentru asa o intalnire neplanificata.

Chiar daca iarna si-a revenit, dupa cateva zile de coma, primavara tot si-a lasat amprenta. Dovada, acesti matisori pe care i-am cumparat cu 2 zile in urma de la o matusica. Odata cu aparitia lor in casa, lucrurile s-au schimbat. Am sters praful care statea fara grija de cateva saptmani, am aeresit fiecare camera, am facut curat prin dulapuri si am dus la bun sfarsit acest fular-tub, care mi se pare foarte potrivit pentru un inceput de primavara cu soare.

2 gânduri despre „Miros de primavara

Lasă un răspuns

