Crearea istoriei

Salbe din margele din sticla de Bohemia

Salbe din margele din sticla de Bohemia

Ceas-pandativ, Ceaika, poleit cu aur

Sticla parfumului "J'ai ose" de Guy Laroche

Colierul din catifea al mamei

Mica brosa-fluturas

Papucasi-pernute pentru acele bunicai

Astea sunt putinele lucruri ce au apartinut mamei si bunicii, pe care am reusit sa le salvez de la caranagiul timpului, insuficienta spatiului si indiferenta memoriei.

Chiar azi am facut inventarul valizelor si a fundurilor de dulapuri si am numarat pantofii si bluzele care le-am lasat mostenire Ilincai. M-am invatat pe greselele mamei si a bunicai, care au aruncat sau impartit pe la rude toate hainele, pantofii, gentile. Eu am decis sa-i strang Ilincai o arhiva din cei mai frumosi pantofi ai mei, din cele mai dragute genti, bluze, rochii, sticle de la parfumuri si bijuterii. Nu dau si nu vand nimic din aceasta colectie, deoarece stiu ca atunci cand va avea 16 ani, Ilinca va fi foarte curioasa sa vada ce-a purtat mama cand era tanara, iar daca va putea proba sau chiar lua pentru o seara ceva din arhiva familiala, bucuria ei va fi dubla.

***

Sper Ilinca sa completeze aceasta colectie…

 

Lasă un răspuns

