Promisiuni nerespectate

Am intrat in microbuz si pe locul din spatele soferului trona doamna inimii lui, Matroana. Aceasta femeie, grasa, rumena, cu o voce de stapanitoare a microbuzelor arhipline, strangea banii de la pasageri.

Am intins cei 3 lei mitici. Doamna mi-a indicat locul de langa ea si m-a poftit sa ma asez. M-am strecurat cu greu intre Matroana si geam.

De unde eram, adevarul despre mine si despre conditia mea de fetiscana cu fruntea acoperita de urme de adolescenta neconsumata, cu un palton din cauza caruia mama sufera ca m-a crescut si bocanci care i-am cumparat in ianuarie 2001, mi-a aparut ca o evidenta usturatoare.

Matroana, sotia soferului de maxi-taxi, cel care de la 6 dimineata iese deja pe ruta si e gata sa faca moarte de om pentru 3 lei, era imbracata in blana pana in podea si caciula de nurca. Femeia se respecta.

Am iesit din maxi-taxi si am inteles ca rezolutia mea de a nu-mi cumpara nici o haina noua in 2011 este o promisiune ce nu se  impaca cu o viata de femie adevarata. Traseul meu a suferit imediat schimbari, iar cardul bancar va muri in curand de epuizare psihica. Matroana din mine a iesit la vanatoare.

Asadar, moarte rezolutiilor!

3 gânduri despre „Promisiuni nerespectate

  1. Promisiuni, promisiuni « Alo… BEBE!

Lasă un răspuns

