Animalute si alte ciupercute

Copyright © 2009-2010 by sweetpeatoad

Copyright © 2009-2010 by sweetpeatoad

Copyright © 2009-2010 by sweetpeatoad

Oite, leuti, albinute, jobenuri, capsunele si alte floricele, impletite si crosetate in cele mai trasnite culori, asta este colectia de caciulite a unei mamici care a gasit cea mai originala si inspirata cale sa-si protejeze copiii de frig.

Kathy, patroana magazinului virtual sweetpeatoadtots, gazduit de http://www.etsy.com, combina utilul cu placutul si, dupa spusele ei, este obsedata de cautarea de idei noi si punerea lor in practica. Rezultatul este fenomenal! Copilasii, care pozeaza, sunt tot creatiile sale.

Eu m-am indragostit de aceste accesorii si recunosc ca le-as purta, necatand la varsta mea, deloc frageda.

6 gânduri despre „Animalute si alte ciupercute

      • Ma bucur ca e doar rutina. Uneori si randurile de aici devin rutina si simtim nevoia de o pauza. Asta am facut eu de sarbatori. Intentionez chiar sa mai fac din cand in cand pauze, in mod deliberat, in favoarea altor activitati. De exemplu, lectura.

        Imi poti pune la dispozitie o adresa oarecare, Diana? As vrea sa-ti trimit ceva pentru suflet, fara mare valoare, dar cu mare semnificatie. Daca da, scrie-mi pe mail, te rog. Eu am adresa ta de mail? Nu-mi amintesc. Reaminteste-mi, iti trimit datele mele de contact. Multumesc. Cu drag.

Lasă un răspuns

