Prietenii nostri microbii, bacteriile si celulele cancerigene

Nu stiu cum e cu alti copii, pentru Ilinca insa, cei mai buni prieteni sunt microbii si bacteriile. La cei 6.5 ani ai sai, nu am reusit inca sa o dezvat sa-si tina mana la gura sau sa guste orice obiect ochit undeva pe sub dulap sau sub pat. Si ce daca pisica a lins biscuitul asta cu 30 de min inainte? Faptul ca suzeta, pe care o sugea la 1an si 2 luni, gasita intr-un fund de sac cu jucarii, demult uitat la mama pe balcon, este dusa direct in gura, fara a-i provoaca vreun dezgust, nu ma mai mira demult. Am obosit sa lupt. Desi, cand suntem in oras si, mai ales, in microbuz sau troleibuz, si o vad cum ia mana de pe bara si o indreapta veritiginos la buze, imi vine sa chiui, sa tip si sa-i trag o palma. Atunci sunt in stare de lesin si am halucinatii cu microbi giganti care se indreapta spre noi si ne inghit.

Si iata, imi pare ca am gasit o mica solutie. Pedagocica si amuzanta. Am sa-i comand un microb de plus, pe care il va putea cuprinde, purta dupa ea si adormi langa el. Sa scoatem microbii din gura copiilor si sa-i punem la ei pe perna!

Desi aceste jucarii, lanasate in 2002, au fost initial gandite in scopuri pedagogice, ca material didactic in scoli, ele au avut un succes asurzitor in randurile cumparatorilor de rand. Asta ma face sa presupun ca nu doar eu am un copil caruia ii place sa guste microbii si, astfel, pot sa ma linistesc: sunt o mama normala.

Acum mi-a ramas doar sa decid ce sa-i iau: sifilis, gripa aviara sau gonoree?

Un gând despre „Prietenii nostri microbii, bacteriile si celulele cancerigene

Lasă un răspuns

