despre ce trebuie sa fac in noul an sau REZOLUTII

Agenda galbena nu am gasit, am ales insa una rosie aprinsa. Astfel, voi fi sigura ca nu se va pierde si ca prezenta ei, batatoare la ochi, nu ma va lasa indiferenta si ma va face s-o deschid si sa cietsc ceea ce am scris acolo, chiar in prima zi al anului nou.

Rezolutii, promisiuni…asta am insirat (scriusl cu mana imi da deja o senzatie stranie) in agenda mea. Si daca o colega intr-ale blogging-ului spune ca nu mai crede in rezolutii, asa cum nu mai crede in Mos Craciun, eu trebuie sa recunosc, ca de cand ma stiu nu am facut nici o promisune de Revelion si nici nu am scris vreo rezolutie. Anul asta vreau sa fie altfel. Nu ca mi-as uita visurile, doar ca uneori uit care dintre ele e mai important.

Asadar, in noul an mi-am promis:

-Sa nu-mi cumpar nicio haina noua

-Sa port mai multe rochii si fuste

-Sa nu-mi mai tund parul scurt

-Sa nu fiu atat de defensiva

-Sa invat sa ascult

-Sa nu iau chiar totul atat de serios

-Sa calatoresc o data la fiecare 2 luni (indiferent unde)

-Sa descopar 3 orase noi

-Sa citesc in fiecare seara

-Sa ascult mai des muzica

-Sa fotografiez mai mult

-Sa-i citesc mai mult Ilincai

-Sa-mi vad mai des prietenii

-Sa fac mai mult lucru manual etc.

Uite astea sunt cateva din rezolutiile mele. Unele dintre ele am inceput sa le indeplinesc chiar din prima zi a anului. Am decis sa le scriu intr-un caiet aparte, pentru a nu le uita si pentru a nu-mi umple capul cu prea multa informatie si „to do” liste.

Acum, cand ma simt nitel mai responsabila si cand stiu, parca, ce vreau si ce trebuie sa fac, am sa scotocesc Internetul sa vad ce promisiuni au facut oamenii de pe Planeta Pamant. Pentru a le compara cu ale mele si a intelege cat de diferiti suntem (sau nu suntem?)

Eu stiu ca 2011 va fi mai bun.

Lasă un răspuns

