Cadouri pe ultima suta de metri I

Foto crdit: tungphoto

Niciodata nu reusesc sa cumpar cadourile de Craciun din timp. Am idei peste idei, insa timp putin si, de multe ori, imi lipseste concetrarea. Din aceasta cauza, ma uimesc oamenii care pregatesc aceste cadouri de prin luna noiembrie, frumusele si impachetate, ascunse sub pat, pe cea mai indepartata etajera din dulap sau la colegi in birou.

Si acest an am ramas corigenta la disciplina „cadouri pregatite din timp”. Asadar, mi-au rams 3 zile ca sa alerg, sa aleg si sa bifez in lista mea.

Stiind cat sunt de lenesa si lasatoare, mi-am creat deja o baza de date de idei de cadouri ce pot fi realizate in doar 3 zile si care, cu siguranta, vor bucura destinatarul:

1. Fotografii din arhiva familiei inramate profesionist. E deja al doilea an cand ii voi darui mamei fotografiile noastre de familie, de prin anii 40-50, inramate frumos. Din cauza pretului destul de piparat, nu ii pot darui mai mult de 2 fotografii. Eu le inramez la Moldeco si, pentru doua fotografii inramate, (dimensiuni destul de mici) platesc 300 de lei. Vreau sa va asigur, insa, rezultatul merita acesti bani.

2. Poti sa-ti bucuri un prieten sau un apropiat mai tinerel, cu o fotografie (a voastra comuna, doar a persoanei in cauza sau o fotografie pe care ai facut-o anume pentru acest om) tiparita in dimesniuni mari si inramata. Toata aceasta procedura iti poate  lua, cel mult, doua zile, timp in care fotografiezi sau gasesti o fotografie reusita  (o downlodezi din internet), o tiparesti si ii cumperi o rama mare. Pentru asa un cadou eu am m-am despartit de 250 de lei, pe care mi i-au luat angajatii EuroFotoArt, care au fost, de altfel, foarte draguti si receptivi.

3. Gobelenuri si diferite broderii inramate. Eu am gasit acasa cateva lucrari facute de mama pe cand era copil, altele facute de sora bunicai sau de o vecina din sat. Toate vechi si frumoase. Aceste minunatii, oricat de uzate sau mancate de molii ar fi, se vor privi foarte vintage si scump intr-o rama bogata, facuta pe masura. Puteti merge la Moldeco sau la alte ateliere de inramare. Rezultat garantat. Preturile difera in dependenta de dimensiunile lucrarii si a materialului din care e facuta rama. (Atentie! Lemnul e scump, astfel il putem inlocui cu o rama din material plastic masiv, care creeaza acelasi efect ca si lemnul)

Lasă un răspuns

