Lista cadourilor de Craciun

Bradut impletit, cusut cu margele vintage, din sticla de Bohemia

E bine sa daruiesti. Chiar si psihologii o spun. Eu ma stradui sa fac cadouri de cate ori am posibilitatea. Si le fac, mai ales, in afara sarbatorilor. Din toata experienta mea de „om care daruieste” am inteles un lucru: cadourile trebuie facute oamenilor care se asteapta cel mai putin la asa gest din partea ta.

De Craciumul asta am sa fiu fidela traditiilor mele. Pe langa micile daruri pe care am sa le pun sub brad (sau sub masa, in cazul in care nu ne vom lua brad) pentru cei dragi, am o lista de cadouri pe care le voi face oamenilor care mi-au influientat, intr-un fel sau altul, viata anul acesta. Si, paradoxal, aceasta lista este cea mai importanta pentru mine. Si anume aceste cadouri le aleg sau le fac cu cea mai mare atentie. Daca parintii pot trece peste dezamagirea unui cadou nereusit venit din partea ta, atunci oamenii, care iti sun cumva straini, trebuie tratati cu cea mai mare consideratiune, deoarece anume ei vor fi cei care vor ramane surprinsi, coplesiti si fericiti ca au contat cu adevarat pentru cineva.

Incercati sa va alcatuiti asa o lista. Incercati sa va aduceti aminte cine v-a surprins anul acesta, cine v-a dat o lectie dura de viata, cine v-a ajutat, cine va bucura in fiecare zi cu prezenta sa, cine a avut de trecut prin clipe grele si doriti sa ii aratati ca il sustineti, cine v-a facut sa zambiti atunci cand puteati gasi puteri numai pentru lacrimi. Ganditi-va bine!

2 gânduri despre „Lista cadourilor de Craciun

Lasă un răspuns

