Prin bloguri

Foto credit: Salvatore Vuono

Cea mai buna saptamana a inceput! Nu-mi apartin aceste cuvinte.  Departe de mine optimismul inceput de luni. Eu insa am solutii pentru orice zi. Atunci cand sunt neinspirata, incerc sa i-au cu imprumut ceea ce-mi lipseste, de la oamenii care nu au duminici si nici luni, zile negre si zile albe. Tabakera este ultima mea jucarie virtuala. Ma port atent cu ea, incerc sa nu o inhat din prima, sa nu o deteriorez si sa trec prin mine fiecare gand scris acolo.

***

Intotdeauna m-au impresionat femeile mature. Chiar si acum, trec pe acasa „intamplator”, cand stiu ca mama si-a invitat prietenele. Sunt curioasa sa aud ce spun, sa vad cum gandesc, sa le ascult povestile adevarate, sa le dezmierd cu privirea ridurile de pe fata, sa le invidiez pentru Dumnezeu stie ce. In fata lor ma simt inca un copil si, chiar la aproape 30 de ani, ma rusinez atunci cand ele abordeaza teme mai indraznete. Prefer sa ma retrag in alta camera.

Autoarea Tabakerei este anume asa o femeie. Nu stiu ce varsta are si sper sa nu se supere ca o compar cu prietenele mamei, dar, presupun ca, e la varsta intelepciunii si cum la 29 de ani ai mei  nu sunt inca inteleapta, cred ca ea a implinit deja 30!

Sunt foarte nerabdatoare sa-i descopar lumea.

Un gând despre „Prin bloguri

Lasă un răspuns

