La treaba, vine Craciunul!

Credit foto: Salvatore Vuono

Americanii au inceput deja sa cumpere cadourile de Craciun. Dar, nici noi moldovenii nu suntem facuti alaltaieri! Nu demult, am descoperit in biroul unei colege, o etajere plina de daruri frumos impachetate, inca de pe la mijlocul lunii noiembrie. Cineva i le-a adus la depozitare pala la Craciun.

Noi abia am trecut de Mos Nicolae, pe care il serbam cu sfintenie in fiecare an. Eu pana acum ma aleg cu cate ceva in „ciubotele”, doar ca de data aceasta a trebuit sa iau taxi-ul ca sa vad ce mi-a lasat Mosul, care are prostul obicei sa treaca numai pe la mama acasa.

De maine am sa incep sa postez liste de idei de cadouri pentru mari si mici, inspirate din viata mea, dar si din cea a oamenilor cu mai multe idei in cap, decat eu  imi pot permite in aceasta perioada a anului. Si, ca de obicei, raman fidela variantelor bugetare, originale si hand-made.

Asadar, scotociti repede prin sertare (stiu bine ca in fiecare bucatarie este un sertar cu de toate) si scoateti de acolo croseta, acul tiganesc, bucatele de cauciuc, stofa, fire de ata si resturi de lana! Iar andrelele trebuie sa fie prin vreo valiza cu haine invechite, in sifonier langa stergarele stranse de pe la nunti si cumatrii sau sub pat. Si, la treaba, vine Craciunul!

Un gând despre „La treaba, vine Craciunul!

  1. Creativul din Decembrie « The World Through My Lens

Lasă un răspuns

