Mos Craciun vine de la Kiev!

Sa nu plecati intr-un week-end lung, daca vreti sa va pastrati serviciul odata reveniti acasa!

Vacanta mea de vis a luat sfarsit. Si de data aceasta m-am convins ca nu conteaza unde pleci, conteaza ce oameni intalnesti pe drum. Eu am intalnit 3 oameni minunati, unul dintre care ar putea atenta cu cel mai mare succes la statutul de  „suflet pereche” si „barbatul visurilor mele”.

***

Cine s-ar fi gandit ca o noapte petrecuta intr-un autobuz si 150 de euro este formula unei vacante fericite?

Morala este simpla. Nu ezitati sa fugiti din rutina. Si nu trebuie sa plecati pe Bora-Bora sau la Venetia. Kievul e mai aproape, Lvovul nu e nici el la capatul Europei, iar Cernauti e la o aruncatura de bat. Traiasca fratii nostri ucraineni! Si, apropo, capitala Ucrainei a imbracat deja haine de sarbatoare, toate vitrinele sunt impodobite aproape ca la New-York, iar cafenelele si patiseriile pline de oameni, care parca nu au iesit inca din Craciunul de anul trecut.

***

NB: 150 de euro nu sunt un element obligatoriu. Drumul si cazarea m-au costat mai putin de 100 de euro. Celelalte cheltuieli sunt extravagante de ale mele.

Lasă un răspuns

