Girls night out

Sa spui ca luni e o zi grea e cum ai spune ca ploaia e uda. Da. Lunea e grea. Mai ales, cand incepi lucrul la o ora inadmesibil de inadmesibila. Ajungand acasa aproape in patru labe, taraind o geanta mare cu un notebook de 4 kg in el, plus o torba ecologica cu un palton si cateva bucati de salam (oferite generos de mama, care are dealer-ii sai), primul gand a fost sa ma trantesc chiar in prag si sa plang sau sa plang si apoi sa ma trantesc in prag.

Decizia a fost luata repede. This is a girls night out. Adica eu si Ilinca, imbracate in pijamale, vom chefui pe patul din dormitor pana vom adormi. In astfel de seri se permite orice. Si anume: mancatul in pat, ceaiul in pat, desenatul in pat, topaiala pe asternuturi si toate astea scaldate in sosul vreunui film lacrimogen. In asa seri se permite chiar nepermisul, asa ca, daca nu am chef sa-mi spal dintii inainte de somn, n-o fac si nu ma simt vinovata.

Asa o seara, neasteptat de relaxanta pentru o zi lucratoare, imi da posibilitatea sa-mi incarc bateriile, sa ma amagesc ca maine va fi mai usor si sa adorm cu capul pe carte. Saptamana mea va incepe de marti! Luni nu e decat o „trial version”.

 

Lasă un răspuns

