3 obiecte care nu trebuie sa lipseasca din geanta unei femei

Credit foto: Tom Curtis

Or fi frumoase gentile din ultimile colectii semnate Chloe sau Chanel, dar, daca nu-mi incap acolo cele 3 obiecte, nici nu le cumpar.

Asadar, orice femeie care se respecta, trebuie sa-si respecte si timpul. Iar pentru a face fata hoardelor de colegi si site-uri, care au doar un singur gand in cap – sa te faca sa pierzi pretioasele minute, e nevoie de o organizare buna (care se deprinde). Pentru o organizare buna, insa, e bine se intelegem ca fiecare clipa poate fi utilizata (conform dex-ului: a intrebuinta cu folos)…cu folos. Iata aici, atentie, geanta trebuie sa-ti fie un aliat!  De ce? De aceea ca, daca ai avut inspiratia  sa-ti iai o geanta mare si incapatoare, deprinderile ce tin de organizarea timpului vor veni de la sine.

Asadar, eu port in geanta mea 3 obiecte esentiale (+al patrulea, in calitate de bonus):

1. O agenda. Atentie, insa, nu ne blocam la cuvantul „agenda” si dam din umeri, de aceea ca nu avem/gasim o agenda care sa ne placa. O agenda poate fi si un caiet, un carnetel sau cateva foi, rupte din caietele uzate, unite cu niste clape, cusute cu ac tiganesc sau lipite cu superclei. Nu conteaza forma, conteaza continutul. In agenda poti sa scrii tot ce-ti trece prin cap (literalmente…de cate ori mi-a parut rau ca nu am nimic pe ce as putea scrie cate o idee venita in troleibuz sau la coda in magazin). Eu scriu de cu seara in agenda tot ce am de facut a doua zi, pana la diverse maruntisuri si apoi o pun in geanta. (Apropo, intocmirea listelor mi-a fost recomandata de un coleg. El mi-a garantat ca asta e cea mai eficienta metoda de a-ti spori productivitatea si a lupta cu procrastinarea. M-am convins! Iar asta are si o explicatie, despre care vom vorbi altadata);

2. O carte. Eu port cu mine, de obicei, opere literare, in proza. Uneori, insa, mai pacatuiesc cu poezia si diverse scrieri psihologice sau de „lifestyle”. Din start, vreau sa recunosc ca nu citesc in transportul public  urban si pot doar sa-i felicit pe cei care reusesc sa se concentreze intr-un maxi-taxi deasupra unui roman de Dostoevski sau Kundera. Cartea o pastrez pentru minutele de asteptare la banca, policlinica, arhiva si alte institutii de stat, precum si pentru rarele clipe cand pot sa ma asez in parc sau sa beau o cafea intr-un local. Dar, cum niciodata nu stii de unde sare iepurile si unde si cat va trebuie sa astepti, e bine sa ai cartea cu tine;

3. Lana si andrele sau croseta si ata. Iata asa! Impletitul sau crosetatul este una dintre cele mai bune metode de relaxare, alaturi de citit. Si cum eu nu le pot separa, citesc si impletesc/crosetez in fiecare zi cate putin. De exemplu, azi trebuie sa trec iarasi pe la spital si cu aceasta ocazie mi-am luat o impletitura deja inceputa. Impletesc si cand stau in rand la policlinica, la cafenea cu o prietena (da, si nu mi-i rusine), in autobuz de curse mai lungi sau in tren (ideea cu impletitul, este ca trebuie sa ai posibilitatea sa sezi pe ceva). Asa, cam la fiecare 2 saptamani, am cate un fular nou, trusa, fata de perna sau alt accesoriu!

*4. Bonusul meu este notebookul. Al meu nu este foarte mare si nu foarte greu, de aceea pot sa-l port cu mine in fiecare zi si sa mai si lucrez.

NotaBene: Tema organizarii eficiente a timpului pare destul de plictisitoare si „geek”. Se mai crede ca un om creativ nu-si organizeaza nimic si duce o viata haotica. Greseala. Toti „marii” spun ca talentul si creativitatea nu e de ajuns, ca mai trebuie sa si muncesti din greu. Pai iata, pentru a munci din greu, e nevoie de timp si concetrare maxima, iar timpul petrecut la coada in policlinica- tot timp ramane, care poate fi umplut cu ceva.

 

4 gânduri despre „3 obiecte care nu trebuie sa lipseasca din geanta unei femei

  1. Multumesc ca te-ai impartasit cu idea de organizare a gentii (si a timpului ;)) Eu inca nu stau nicaieri singura, pe unde as merge sunt cu feciorul meu si trebuie sa port in geanta si niste hainute de schimb, si o sticla cu apa si biscuiti sau stafide, si servetele si inca multe lucrusoare, dar agenda (uneori chiar un carnetel foarte micut) o port de un timp si sunt de acord ca e un lucru important, carti (psihologie, educatia copiilor) port, dar nu le citesc :D nu am timp cu copilul de citit, mereu trebuie sa stau cu ochii pe el. Iar broderiile/impletitul nu le port cu mine din cauza ca nici carti nu am timp de citit ;) broderia nici atata (ha ha) Pe linga toate broderia necesita mai multa atentie si acul e foarte ascutit nu e chiar cazul sa brodez la teren de joc si nici la centru pt. copii :P Insa visez in viitor sa pot purta in geanta si hobby-ul meu. Oricum postarea ta e interesanta :)) Imi plac si gentutele din poza.

  2. MErci mult pentru post!

    Agenda nu lipseşte din geanta mea.
    Cartea es un „accesoriu” mai nou, am fost inspirată de români şi austrieci…

    LAptopul e întradevăr ceva ma i greu de purtat, dar partea creativă (împletitul, croşetatul) este o idee bună, pe care sper să o „bag” şi în geanta mea!

Lasă un răspuns

