Marti vorbim despre bani

Credit foto: graur codrin

Daca luni e ziua cand ne revenim de la excesele din week-end si, la durerea de cap deja traita, nu mai vrem sa adaugam cea a grijilor financiare, atunci marti e ziua cand incepe cu adevarat saptamana in toata splendoarea ei bugetara.

Azi am cheltuit 5 lei. Da, da, doar 5 lei m-au costat cele 16 ore de veghe din viata mea si a copilului meu. Bine, aici nu iau in calcul cat ne-a costat energia electrica si celelalte comoditati, precum nu socot nici cat ma costa zilnic gradinita. Vreau doar sa spun ca am cheltuit doar 5 lei fara sa-mi propun asa provocare.

Ce poti face cu 5 lei? Practic nimic. Eu i-am cheltuit pe drum. 3 lei la maxi-taxi si 2 la troleibuz. Deci, se poate.

Cum imi reusesc asa performante si cat costa ultimul meu ruj, va povestesc martea viitoare :)

Lasă un răspuns

