Da’ tu unde erai?

Foto: de aici

Pe timpuri, unei prietene de-a mele ii placea sa repete ca fiecare al doilea copil de la noi din tara „e facut la betie”.  Nu pot sa ma pronunt. Nu am vazut nicio statistica, iar eu, din cate imi amintesc, nu l-am facut pe al meu in asemenea conditii.

Intre timp prietena mea a nascut. Numai ca am uitat sa precizez cand cum si unde a fost conceput botul cel de aur.

Tema pentru acasa: sa caut o statististica/un top al conditiilor in care se concepe un om nou.

Da tu in ce stare erai cand ti-ai conceput omusorul?

UPDATE: da voi stiati ca nu in fiecare zi e permis sa concepi un copil? Ia uitati-va ce polemici a starnit aceasta intrebare intre acesti  crestinii (ortodocsi, evident)

2 gânduri despre „Da’ tu unde erai?

  1. stiam ca nu se poate sa-ti tai unghiile marti si vineri (si evident dumunica), dar habar nu aveam biserica dicteaza pana si zile cand se permite „impreunarea” sotilor :)

    la tema – eram foarte treaza :)

Lasă un răspuns

