Primul meu invatator

My baby is vintage

Am gasit pe un site, de care sunt literalmente dependenta, o intrebare pusa de una dintre autoare  la care au venit 54 de raspunsuri, toate diferite, interesante si, uneori, surprinzatoare.

Ce ati invatat de la copilul vostru? – intrebarea care i-a facut pe multi participanti la aceasta discutie sa recunosca faptul ca micutii lor au fost cei care le-au revolutionat modul de a gandi si actiona. Asta e cu atat mai impresionant sa citesti, cu cat  afli cine sta in spatele acestor raspunsuri (oameni maturi, de succes, foarte inteligenti si talentati).

Umila mea persoana, care inca nu a juns la nicio performanta care ar plasa-o langa protagonistii de mai sus, a incercat sa punceteze cele mai mari lectii date de progenitura sa. Si iata cu ce s-a ales:

-Ilinca m-a invatat ca familia e mai importanta decat orice altceva si ca o mama nu e neaparat sexy si open-minded atunci cand danseaza toata noaptea in discoteca;

-Ilinca m-a invatat sa fiu mai indrazneata cu oamenii pe care ii cunosc putin sau nu-i cunosc deloc. Acum nu ma incomodez sa rog pe cineva in maxi-taxi sa-mi ofere locul, sau sa rog o vecina sa stea cu ea o ora doua, sau pe nasa ei de botez s-o scoata in oras cu ocazia unui eveniment mai special;

– Ilinca m-a invatat ca timpul meu chiar conteaza. Acum nu mai plonjez in lucru cu tot cu cap, nu-mi dedic serile si noptile serviciului, ma bat pentru fiecare zi libera castigata de la directie (chiar si cu riscul de a pierde din salariu).

***

Lista ar mai continua. Cel mai important insa e ca fata mea ma invata in fiecare zi sa fiu mai relaxata, sa nu tip dimineata, sa nu repet greselile mamei, sa am incerdere in ea si in alti oameni, sa fiu mai independenta si mai increzuta in fortele proprii. Si sa ma iubesc, deoarece de bunastarea mea depinde bunastarea ei.

***

Ce ati invatat voi de la copiii vostri?

 

Un gând despre „Primul meu invatator

  1. am invatat sa nu ma tem de imbatranire, pentru ca trecerea timpului inseamna implicit cresterea fiului meu. mi-e tare interesant sa-l vad barbat. ridurile si firele albe sunt un fleac.

    ma invata sa nu pierd copilul din mine si expresii „cool” britanice :)

Lasă un răspuns

